چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

یادواره شهدا ضامن حیات انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی گفت: برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که جان خود را در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین فدا کردند بهترین اقدام فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمنان است و حیات و تداوم حرکت انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۴۱۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 07September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان بردسکن اظهار داشت: به برکت هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نشأت گرفته از فداکاری شهدا و ایثارگران، توطئه‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی خنثی شد.

جنیدی افزود: با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، راه و آرمان شهدا زنده و پویاست و مردم کشورمان قدردان رشادت‌های شهدا و صبر خانواده آنها است.  

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، با بیان اینکه اجر قدم‌هایی که در مسیر شهدا برداشته می‌شود قابل‌ محاسبه نیست، گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین اقدام فرهنگی در برابر هجمه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حیات و تداوم حرکت انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: امروز وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون آنها باشیم.

جنیدی ضمن تقدیر از حضور حماسی و عاشورایی مردم در عزاداری‌های دهه اول محرم، خاطر نشان کرد: علیرغم تبلیغات دشمنان، حضور پرشور عزاداران حسینی حامل پیام‌ ثبات قدم ملت ایران اسلامی بر ارزش‌های دینی و اعتقادی آنها بود.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای برگزاری یادواره 54 شهید دانش‌آموز و 10 شهید فرهنگی در این شهرستان قدردانی کرد و بر آمادگی همه دستگاه‌ها در برگزاری این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در پایان به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ستاد بزرگداشت این حماسه جاوید، بیش از 65 عنوان برنامه فرهنگی تدارک دیده است که در شهرستان اجرا خواهد شد.

فرهنگ عاشورا ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار فریدون مزینی نیز در سخنانی ابراز داشت: جوانان میهن اسلامی‌مان از فرهنگ عاشورا ایستادگی در برابر ظالمان را آموختند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی بردسکن افزود: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی را در برابر هجمه فرهنگی نظام سلطه بیمه کنیم.

وی با بیان اینکه، دشمنان در هجمه فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، باورها و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی در قالب طرح‌های مختلف از جمله طرح شهید بهنام محمدی، در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری حرکت می‌کند.

مزینی در پایان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای دلاورمردی‌های رزمندگان و بسیجیان، برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان تدارک دیده شده که با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا در صورت فراهم بودن شرایط در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان بردسکن 31 شهریور در پارک حضرت ولی‌عصر (عج) و در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار