فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهداست

سرهنگ منصور کریمی فرد گفت: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها نهادینه شود.
کد خبر: ۴۱۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 07September 2020

عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی فرد» فرمانده سپاه ناحیه پلدختر ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان یک ضرورت است اظهار داشت: هفته دفاع مقدس و دلاورمردی‌های مردم انقلابی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس سند زنده ای برای اثبات حقانیت ملت ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: وظیفه همه ماست که شجاعت‌ها، رشادت ها و ایثار گری های دوران دفاع مقدس را گرامی و به آیندگان منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه پادختز با اشاره به اینکه گرامی داشت هفته دفاع مقدس امسال با محوریت مقاومت و ما ملت حسین برگزار و برنامه ها در سطح کلیه پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود، عنوان کرد: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است تصریح کرد: اگر ایران اسلامی امروز در منطقه به قدرت اول در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده و در میان منطقه ناامن خاورمیانه در امنیت کامل قرار دارد به خاطر مجاهدت‌های رزمندگان کشور در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

کریمی فرد بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه گرانسنگی است که تمامی سطوح جامعه در آن نقش آفرینی کردند و این مهم فصل اقتدار و عزت نظام است؛ کشورهای اسلامی با تاسی به ارزش‌های انقلاب اسلامی امروز بیدار شده‌اند و در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، ایثارگری و شهادت فرزندان سلحشور این مرز و بوم است؛ امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته برنامه های هفته دفاع مقدس هر چه باشکوه تر برگزار شود و حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه ها تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها