حماس: امارات باب شر و پلیدی را در منطقه باز کرد

یک عضو دفتر سیاسی حماس گفت که توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی باب شرارت در منطقه برای از بین بردن یکپارچگی کشور‌های عربی در قضیه فلسطین را باز کرد.
کد خبر: ۴۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ - 07September 2020

حماس: امارات باب شر و پلیدی را در منطقه باز کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که آن‌ها به همراه آمریکا تلاش دارند مناقشه اعراب و اسرائیل را به درگیری فلسطینیان با این رژیم تقلیل دهند.

ابومرزوق به خبرگزاری آناتولی گفت که توافق سازش میان امارات و اسرائیل باب شرارت و پلیدی را در منطقه در جهت نقض تصمیمات کشور‌های عربی در خصوص فلسطین باز کرد و امارات با این اقدام به مخالفت با تصمیمات نشست‌های عربی برخاست.

ابومرزوق افزود: «ممکن است امارات بتواند برخی کشور‌هایی که وزن خاصی ندارند را با خود در روند سازش همراه کند؛ اما این کشور‌ها و امارات تأثیری در روند درگیری با اسرائیل ندارند و ابزار‌های لازم همچون کشور‌های سوریه، مصر، اردن و عربستان را ندارند.»

چندی پیش نیز «محمود الزهار» دیگر عضو دفتر سیاسی حماس گفته بود کسانی که به عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی پرداخته‌اند بر اساس نص (متن) قرآن، «یهود» و خارج از اسلام هستند.

دولت امارات و رژیم اسرائیل در تاریخ ۱۳ آگوست اعلام کردند برای عادی‌سازی روابط همه‌جانبه با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار