برپایی جلسه کمیته‌های فضای مجازی، رسانه و بانوان نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم

نخستین جلسه هم اندیشی کمیته‌های تخصصی ستاد اجرایی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با عنوان کمیته‌های رسانه و فضای مجازی و بانوان در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 07September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نخستین جلسه هم اندیشی کمیته‌های تخصصی ستاد اجرایی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با عنوان کمیته بانوان و با هدف مشارکت هر چه گسترده‌تر بانوان جهادگر در معرفی جلوه‌های عاشورایی دفاع مقدس، در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد فعالیت بانوان متقاضی همکاری با نمایشگاه در قالب‌های زن و خانواده، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و شهدایی، معرفی بانوان شهیده استان قم، نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) و نیز نقش آفرینی در سلامت و دیگر عرصه‌ها سازماندهی و تبیین گردد.

همچنین خانم «نجف علی» به عنوان مسئول کمیته بانوان نمایشگاه و لینک آدمین فضای مجازی به آدرس:
Karbela۱@ جهت ارتباط گروه‌های جهادی و بانوان جهادگر با نمایشگاه هفته دفاع مقدس معرفی شد.

همچنین جلسه هم اندیشی کمیته فضای مجازی و رسانه با حضور سید حسن حسیتی نوده نماینده روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های کمیته‌های روابط عمومی، فضای مجازی و رسانه نمایشگاه دفاع مقدس استان قم، کنعانی مسئول کمیته فضای مجازی و رحمانی خواه مسئول کمیته رسانه نمایشگاه دفاع مقدس استان قم گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر ارائه کردند.

برپایی نحستین جلسه کمیته های رسانه و بانوان نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار