بیانیه سپاه حضرت عباس (ع)؛

چهلمین سالگرد فرصتی مغتنم برای بازخوانی دفاع مقدس است

سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 08September 2020

بیانیه سپاه استان اردبیل در خصوص چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف استان مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع)، ایثار‌گر، مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می‌دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی هیهات من الذله جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه های بزرگ خلق کردند.

دفاع مقدس، نه تنها الگوی مقاومت ملت ایران است بلکه با نفوذ به فرا سوی مرزها تبلوری منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای یافته است با قرار گرفتن در هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در حالی که تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین مقدس شاهد شکوفایی و عزت و افتخار ایران اسلامی است.

سپاه حضرت عباس (ع) یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن آرمان مقدس شهیدان و بزرگداشت فداکاری‌ها و از‌خود‌گذشتگی‌های ایثارگران صبور و سربلند استان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های گرامیشان را رسالتی مقدس و وظیفه ای ارزشمند می‌داند که اهتمام به آن برکات بی‌شماری برای انقلاب و کشور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها