نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم است

سید احمدرضا شاهرخی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم است، گفت: صندلی مدیریت نباید مسئولان را از مردم دور کند.
کد خبر: ۴۱۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 08September 2020

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری معمولان اظهار داشت: مردم شهر معمولان در مبارزاتی که منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شد و در تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ داشتند.

وی افزود: شهر معمولان شهری است که رویش‌های انقلاب اسلامی در آن موج می‌زند و دارای جوانان مؤمن، انقلابی، حزب الهی و پای کار، معنویت گرا و اخلاق مدار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه در لرستان مسئولان خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی را وظیفه خودشان می‌دانند، در نظام جمهوری اسلامی از بالا تا پایین شأن، منزلت، مقام و منصبی جز خدمتگذاری به مردم وجود ندارد بر همین اساس هرکس در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کند از بالاترین تا پایین‌ترین مقام افتخار و درجه‌اش خدمتگذاری به مردم است.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: اینکه امام راحل فرمودند من به جمهوری اسلامی رأی می‌دهم، جمهوری به معنای اینکه حکومت متعلق به مردم است و مردم باید در سایه حکومت در رفاه و آسایش باشند و همچنین حکومت زمینه ارتقا فرهنگی و دینی را فراهم کند.

وی متذکر شد: چنانچه کسی در جمهوری اسلامی به دنبال ثروت است در جمهوری اسلامی جایگاه و منزلتی ندارد و دیر یا یا زود گرفتار غضب الهی و چنگال عدالت جمهوری اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان باید تا می‌توانند به مردم خدمت کرده و با پایبندی به قانون و مقررات رضایت مردم را کسب کنند چرا که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین حکومت و مردم است و به تدریج پایه‌های جمهوریت اسلامی که به مردم اتکا دارد را تضعیف کند؛ البته این خواب دشمن هرگز تعبیر نخواهد شد و نظام جمهوری اسلامی همچون گذشته با اتکای به خداوند و تکیه به مردم به راه خودش ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: پسوند اسلامی در جمهوری اسلامی به معنای رابطه حاکمیت با مردم است که باید بر اساس تواضع، فروتنی، مقررات و اخلاق اسلامی باشد، صندلی مدیریت نباید مسئولان را از مردم دور کند.

وی با بیان اینکه نباید به گونه‌ای عمل کنیم که به بیت المال خسارت وارد شود، خاطر نشان کرد: در بحث راه‌های آسیب دیده از سیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باید به نظرات مدیران محلی بیشتر توجه کند چرا که در این موقعیت اقتصادی کشور نباید اجازه بدهیم هزینه‌ها هدر برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها