مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

طراحی تمبر یادبود افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان

هوشنگ نوبخت گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه هفته دفاع مقدس که با افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان نیز همراه خواهد بود تمبر یادبودی به همین منظور طراحی و منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 08September 2020

طراحی تمبر یادبود افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه هفته دفاع مقدس که با افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان نیز همراه خواهد بود تمبر یادبودی به همین منظور طراحی و منتشر شد.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین موزه جنگ در کشور که توسط رئیس مجلس در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود رخداد بزرگی است که باید در تاریخ این شهر مقاوم به یادگار بماند.

وی افزود: به همین منظور و با دستور سردار یوسفی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان طرح های مختلفی برای ثبت تمبر یادبود این مرکز در نظر گرفته شد که در نهایت طرح «مهدی پاک» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به عنوان طرح نهایی به تهران ارسال شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: از نکات قابل توجه در طراحی تمبر یادبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان این است که نمادهای شهر آبادان من جمله تصویر نماز جمعه های باشکوه مردم آبادان در اوج جنگ با اقتدا به آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان، تصویری از سوله های ترکش خورده در موزه آبادان که نماد و سمبل دفاع و مقاومت این شهر هستند و تصویری از پالایشگاه آبادان که مظهر اقتصاد مقاومتی است در آن گنجانده شده اند.

وی در پایان افزود: طرح تمبر یادبود افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به وقوع خواهد پیوست پس از تایید نهایی در اختیار اداره کل پست استان خوزستان قرار می گیرد تا با روند اجرای مراحل اداری، در روز افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان مورد بهره برداری و رونمایی واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار