چهل‌سالگی سرو/ استاندار مازندران تأکید کرد؛

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان

احمد حسین‌زادگان گفت: باید از فرصت تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استفاده کنیم و برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس را با توجه به ضرورت تبیین و تعمیق ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان تدوین کنیم.
کد خبر: ۴۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 08September 2020

تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس فرصتی برای تبیین ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز در چهارمین جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار که با حضور مدیران کل، فرمانداران، فرماندهان سپاه نواحی و شهرداران به صورت ویدئوکنفرانس در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس، باشکوه‌ترین صفحات تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی را شامل می‌شود و در گرامیداشت باشکوه یاد و خاطره حماسه سازی‌ها و جانفشانی‌های این دوران عزیز همه اتفاق نظر دارند.

وی افزود: درس آموزی از دوران دفاع مقدس، والاترین الگو و نماد برای همدلی، تعامل و اتحاد در مسیر مقاومت در برابر دشمنان و ساختن و اعتلای ایران اسلامی است.

استاندار مازندران ادامه داد: همه باید کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم از ظرفیت ۴۰ سالگی دفاع مقدس به درستی استفاده کنیم و از مقام شامخ خانواده‌های رزمندگان تجلیل و قدردانی بعمل آوریم و تا جاییکه ممکن است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف، جامعه هدف مورد تجلیل را گسترده‌تر کنیم.

وی افزود: در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان‌ها از ظرفیت رسانه‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و فضای مجازی باید جدی‌تر استفاده شود.

استاندار مازندران گفت: باید از این فرصت تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استفاده کنیم و برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس را با توجه به ضرورت تبیین و تعمیق ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان تدوین کنیم.

حسین زادگان افزود: فرمانداران نسبت به تقدیر و تجلیل باشکوه خانواده رزمندگان اهتمام جدی بورزند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تهیه کلیپ کوتاه از فرزندان رزمندگان نسبت به این قشر توجه ویژه کنند، چراکه این افراد ذخیره انقلاب و نظام هستند و همه ما به جانبازان، رزمنده‌ها، شهدا و جامعه ایثارگری بدهکار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار