پدر شهید «حدادیان»: در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار برخی دولتی‌ها قرار گرفتیم

پدر شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» گفت: ما در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفتیم، حتی وقتی به مکان‌های مختلف و برخی وزارتخانه‌ها رفتیم، ظاهراً ما را دعوت کرده بودند تا دوستانه با ما صحبت کنند؛ اما در واقع ما به‌عنوان یک متهم رفتیم تا پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۴۱۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰ - 09September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با ایام عزاداری دهه دوم محرم، جمعی از اعضای هیئت «فرزندان شهدای اسلام» با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان»، به عزاداری سرور سالار شهیدان (ع) پرداختند.

پدر شهید «حدادیان» در جمع فرزندان شهدا، با اشاره به این‌که کشور نزدیک به ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم کرده تا امروز ۸۵ میلیون نفر در امنیت زندگی کنند، اظهار داشت: ما در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفتیم، حتی وقتی به مکان‌های مختلف و برخی وزارتخانه‌ها رفتیم، ظاهراً ما را دعوت کرده بودند تا دوستانه با ما صحبت کنند اما در واقع ما به‌عنوان یک متهم رفتیم تا پاسخگو باشیم!!

پدر شهید «محمدحسین حدادیان»: در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفتیم

وی با بیان این‌که دشمنان هرچند وقت یک‌بار جریان حزب‌اللهی جامعه را به یک شکل محک می‌زنند، گفت: یک‌بار اسم و عکس شهدا را از کوچه‌ها و خیابان‌ها حذف می‌کنند، یک‌بار دیگر به بهانه‌های مختلف شهرها را در ایام عزاداری سیاهپوش نمی‌کنند؛ این‌ها همه محکی است تا ببینند که ما حزب‌اللهی‌ها کجای کار هستیم. 

پدر شهید حدادیان تأکید کرد: ما اگر در این دو سال گذشته توانسته‌ایم در برابر فشارها مقاومت کنیم، به برکت جوانانی امثال شما فرزندان شهداست که در این مدت پشتیبان ما بوده‌اند.

وی با بیان این‌که همه شهدا مظلومند و ما از آن‌ها برای خودمان خرج می‌کنیم، گفت: شهدای امنیت خصوصا شهدایی که در رابطه با فرقه‌ها به شهادت می‌رسند، بسیار مظلوم‌ترند؛ چراکه هرکسی حاضر نمی‌شود که برای این شهدا، از خودش خرج کند.

پدر شهید حدادیان با اشاره به این‌که در این شهر بزرگ هیچ نامی از «محمدحسین» وجود نداشت، گفت: تنها یک بنر عکس ایشان در خیابان پاسداران بود که آن را هم چند روز مانده بود به محرم، به بهانه‌های واهی جمع کردند، این در حالی است که کسی هم این موضوع را گردن نگرفت.

وی ادامه داد: برخی سازمان‌ها اعلام کردند که دوباره تصویر فرزندتان را نصب می‌کنیم اما در جواب به آن‌ها گفتیم که شهدا نیاز به این ندارند که شما برای آن‌ها بنر یا یادمان بزنید بلکه ما هستیم که به شهدا نیاز داریم.

پدر شهید «محمدحسین حدادیان»: در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفتیم

پدر شهید حدادیان خطاب به فرزندان شهدا، گفت: امروز مسئولیت امثال شما بسیار سنگین است؛ چراکه خیلی‌ها دوست دارند که امثال شماها، سنگرها را خالی کنید.

وی تأکید کرد: این‌که برخی افراد می‌گویند در این جامعه جوانان ما از دست رفته‌اند، این‌گونه نیست؛ بلکه جوانان امروزی ما به مراتب از جوانان دهه ۶۰ تأثیرگذارترند؛ چراکه در آن دوران، دشمن به اندازه امروز برای انحراف جوانان ما هزینه نمی‌کرد؛ اما امروز شرق و غرب، حتی برخی افراد و جریان‌های داخلی، دارند برای منحرف کردن جوانان ما هزینه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از شما حزب‌اللهی‌ها و فرزندان شهدا، مانند یک بمب هستید که اگر منفجر شوید، تشعشعات شما خیلی افراد را خواهد گرفت؛ بنابراین تکلیف خودتان را انجام دهید و هرجا که صلاح دیدید باید وارد میدان شوید، وارد شوید.

پدر شهید حدادیان گفت: چشم و امید حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) به خانواده‌های شهدا و جوانان است؛ بنابراین این سنگر را باید حفظ کنیم و من همواره به جوانان می‌گویم که شهید دوست نمی‌خواهد، بلکه ادامه‌دهنده راه و همسنگر می‌خواهد.

پدر شهید «محمدحسین حدادیان»: در دو سال اخیر بسیار مورد اذیت و آزار قرار گرفتیم

به گزارش دفاع‌پرس؛ در انتهای این مراسم، خانواده شهید حدادیان از سوی هیئت «فرزندان شهدای اسلام»، «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «خبرگزاری دفاع مقدس» تقدیر شدند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار