چهل سالگی سرو/ مسئول مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تولید مستند «خاطره‌های زخمی» در یاسوج

بنت الهدی احمدی از تولید مستند خاطرات زنان رزمنده، امدادگر و نقش پشتیبانی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با عنوان «خاطره‎های زخمی» به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 08September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «بنت‌الهدی احمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با مسئول امور بانوان صدا و سیمای این استان دیدار و در رابطه با تولید مستند «خاطره‌های زخمی» گفت‌وگو کرد.

بنت‌الهدی احمدی در این دیدار اظهار داشت: حضور فعال زنان در پشت جبهه‌ها بخش اعظم فشار حاصل از جنگ‌ را خنثی می‌کرد.

وی افزود: گروه‌های مختلف زنان در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه به انجام کارهایی مانند پخت نان، تهیه مربا، خشکبار، لباس گرم و بافتنی و بسته‌بندی اقلام موردنیاز رزمندگان و فرستادن آنها به جبهه‌ها مبادرت کرده و با این کار، در واقع موتور جنگ را تقویت می‌کردند.

 مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان با حضور در پایگاه‌های مقاومت و انجام کمک‌های اولیه و امدادگری، در مداوای مجروحان نقش بسزایی ایفا می‌کردند.

احمدی تولید مستند «خاطره‌های زخمی» با همکاری صدا و سیما و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را اقدامی ارزشمند در راستای معرفی نقش زنان این استان در آن دوران طلایی عنوان کرد.

ناهید کریمی مسئول امور بانون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: امیدواریم بتوانیم با تولید مستند خاطرات زنان رزمنده و امدادگر و به تصویر کشیدن نقش فعال زنان این استان در پشتیبانی دوران دفاع مقدس، تا حدودی دین خود را به این بانوان مجاهد ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار