مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم دقت و جدیت در تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: در تدوین نقش ادارات کل استان گلستان در دفاع مقدس، مطالب و مقوله‌ها نباید سطحی دیده شود، بلکه باید جزئیات با دقت و جدیت بررسی و تدوین شود.
کد خبر: ۴۱۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ - 09September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به منظور تدوین نقش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در هشت سال دفاع مقدس، جلسه‌ای با حضور سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و «مهدی میقانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ کاظمی اظهار داشت: در تدوین نقش ادارات‌کل استان در دفاع مقدس، مطالب و مقوله‌ها نباید سطحی دیده شود، بلکه باید جزئیات با دقت و جدیت بررسی و تدوین شود.

وی افزود: مصاحبه با پیشکسوتان دفاع مقدس ادارات به صورت تصویری و صوتی دریافت شود و نقش و خاطرات همه این عزیزان را در تدوین نقش ادارات ببینیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از همه پیشکسوتان دفاع  مقدس ادارت تجلیل خواهد شد و ادارات لیست پیشکسوتان خود را به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ارسال کنند.

در ادامه «مهدی میقانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: تدوین و تالیف خاطرات رزمندگان دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است و همه باید دست به دست هم بدهند تا ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس تدوین و تببین شود و به آیندگان منتقل شود، لذا ارتباط مستمر با پیشکسوتان بازنشسته و دریافت اسناد و مدارک آنها در دوران دفاع مقدس، در دستور کار قرار خواهد گرفت.  

لزوم دقت و جدیت در تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس

لزوم دقت و جدیت در تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار