فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان؛

امنیت فعلی ایرانِ اسلامی نتیجه خون شهدا است/ ضرورت انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان

امیر «میرزایی» گفت: امنیت فعلی کشورمان نتیجه خون‌های شهدا و صبر خانواده معزز آن بزرگواران، حمایت مردم و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای عزیز است.
کد خبر: ۴۱۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ - 09September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه(ع) آذربایجان و ارشد نظامی آجا در استان‌های آدزبایجا‌ن‌شرقی و اردبیل در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در استان با اشاره به اینکه امروز در نا امن‌ترین منطقه جهان، امن‌ترین کشور را داریم، گفت: امنیت فعلی کشورمان نتیجه خون‌های شهدا و صبر خانواده معزز آن بزرگواران، حمایت مردم و رهبری مقتدرانه امام خامنه‌ای عزیز است.

وی افزود: برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس از همه امکانات‌مان استفاده می‌کنیم و با وحدت مثال زدنی که امروز در میان نیروهای مسلح برقرار است به مردم شریف اطمینان می دهیم تا پای جان لبیک گوی فرمان مقام معظم رهبری در حراست کیان ایران اسلامی هستیم.

فرمانده لشکر 21 حمزه (ع) آذربایجان ابراز داشت: برنامه دشمن برای از بین بردن انقلاب شکوهمند اسلامی، جنگ بود. جنگی که در شرایط اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی نامناسب به ما تحمیل شد. افتخار ما این است که در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم ذره‌ای از خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

میرزایی در پایان خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس یک دانشگاه هشت ساله بود که درس‌های زیادی از آن آموختیم که باید از تجربیات آن دوران طلایی در مدیریت جامعه امروزی استفاده شود و به نسل جوان منتقل شود و لذا هر کسی با هر جایگاهی وظیفه دارد تا این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار