فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

دشمن درس فراموش نشدنی از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفت

امیر «عظیمی» گفت: دشمن درس فراموش نشدنی از ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفت که به لطف خدا، نعمت ولایت و پشتیبانی مردم عزیز و وحدت نیروهای مسلح توانستیم پیروز مطلق جنگ باشیم.
کد خبر: ۴۱۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ - 09September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «عباس عظیمی»، فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در استان اظهار داشت: تشابهات عمیق فرهنگ دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا، عقلانیت و حقانیت حضرت اباعبداله‌الحسین (ع) و یارانش، رهبر عظیم‌الشان و مردم شهیدپرور ما را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس جای اکتشافات زیادی دارد و ما هر سال می‌توانیم با واگویی جدید از این گنج عظیم استفاده کنیم.

عظیمی تاکید کرد: ما در جنگی پیروز شدیم که همه کشورهای عربی و غربی از  دشمن بعثی حمایت می‌کردند ولی به لطف خدا، نعمت ولایت و پشتیبانی مردم عزیز و وحدت نیروهای مسلح توانستیم پیروز مطلق جنگ باشیم و دشمن درس فراموش نشدنی از ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گرفت.

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب ارتش ابراز داشت: هدف دشمنان ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران بود اما به فضل الهی نتیجه عکس داد و این انقلاب شکوهمند روز به روز تثبیت و قدرتمندتر شده و مهم‌تر از آن، دنیا پیام جمهوری اسلامی ایران را در هشت سال دفاع مقدس شنید و انقلاب ما به جهان صادر شد.

امیر عظیمی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز به پشتوانه هدایت‌های پدرانه مقام معظم رهبری، رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم و این اقتدار نتیجه فداکاری‌های عزیزانی است که در هشت سال دفاع مقدس جان‌شان را فدای ایران اسلامی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار