چهل‌سالگی سرو/

برگزاری جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در اردبیل

جلسه نقد کتاب «میان گریه می خندم» در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ - 09September 2020

برگزاری جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز جلسه نقد و بررسی کتاب «میان گریه می‌خندم» مجموعه خاطرات «یاور نورالله‌زاده» از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس استان اردبیل در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «حاتم رسولی» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با قدردانی از «مهناز نورالله زاده» نویسنده کتاب میان گریه می خندم، این کتاب را از جمله آثاری دانست که در آن نویسنده توانسته است با بهره‌مندی از رابطه خویشاوندی با راوی، با وی رابطه عاطفی برقرار کرده و صحنه‌های مختلف تلخ و شیرین خاطرات را با عمق وجود احساس و لمس کند و سپس به رشته تحریر در آورد و به همین خاطر برای خواننده ملموس است.

رسولی گفت: کتاب میان گریه می‌خندم توانسته با به تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی و نبرد راوی، خواننده را برای ادامه خواندن خاطرات تشویق کرده با خود همراه کند.

در ادامه این محفل نقد، حاضران در خصوص زبان گفتاری نویسنده و نقاط قوت و ضعف اثر به بحث و گفتگو پرداختند و بخش هایی از کتاب توسط نویسنده برای جمع حاضر خوانده شد.

کتاب خاطرات میان گریه می‌خندم در 160 صفحه در سال 1398 به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل توسط انتشارات خط هشت چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها