مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دانش‌آموزان امروز وارث شهید «بهنام محمدی» 13 ساله هستند

سردار «عباس یوسفی» گفت: دانش‌آموزان بسیجی وارث نسلی همچون شهید «بهنام محمدی» 13 ساله هستید که از پشت نیمکت‌های مدرسه به پشت خاکریزهای خط مقدم رفتند تا هموطنان و هم کلاسی‌هایشان بتوانند به راحتی و آرامش درس بخوانند و آینده کشورشان را بسازند.
کد خبر: ۴۱۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 09September 2020

دانش آموزان امروز بدانند که وارث شهید «بهنام محمدی» 13 ساله هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، اولین دوره پیشگامان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در ناحیه 2 آموزش و پرورش اهواز امروز در پژوهش سرای غدیر منطقه ملی راه برگزار شد.

در ابتدای این دوره سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس و ضرورت توجه نسل جوان به این مناسبت اشاره کرد و اظهار داشت: مخاطب امروز من شما دانش آموزان نوجوان و جوانی هستید که آینده اداره کشور به شما سپرده خواهد شد و این امر کار ما را برای سخن گفتن سخت می کند.

وی افزود: برای سخنرانی در محضر شما فرزندان عزیز انقلاب نیامده‌ام بلکه اینجا هستم تا ساعاتی را در کنار شما باشم و اگر چیزی برای شما اهمیت دارد بدان بپردازم و در حد توانم نیز پاسخگوی سوالات و شبهات احتمالی شما در حوزه دفاع مقدس باشم.

یوسفی جایگاه دانش آموزان را در بسیاری امور ممتاز دانست و گفت: شما دانش آموزان بسیجی وارث نسلی همچون شهید «بهنام محمدی» 13 ساله هستید که از پشت نیمکت‌های مدرسه به پشت خاکریزهای خط مقدم رفتند تا هموطنان و هم کلاسی‌هایشان بتوانند به راحتی و آرامش درس بخوانند و آینده کشورشان را بسازند لذا باید قدر خودتان را بدانید و سنگر تدبیر و بصیرت و دانش را با هم فتح کنید.

در پایان این دوره که در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد، منتخب دانش آموزان بسیجی ناحیه 2 اهواز به پرسش سوال و ابهامات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و سردار یوسفی نیز با سعه صدر پاسخگوی دانش آموزان پیشگام حوزه مقاومت بسیج بود.

این برنامه با همت بسیج دانش آموزی سپاه خوزستان و همکاری آموزش و پرورش در پژوهش سرای غدیر اهواز با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار