مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج برگزار می‌شود

«نادیا صداقت» گفت: اعتبار قابل توجهی برای برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده و در تلاش هستیم به زودی این همایش را برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ - 09September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ویدئوکنفرانس با رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در این استان پیش‌بینی شده است.

وی تجلیل از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تاکنون دو نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده که این نشست‌ها 17 مصوبه داشته است.

مدیرکل امور بانون و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با فرمانداری‌های تابعه استان برای تشکیل کمیته متناظر شهرستانی مکاتبه شده است، گفت: با پیگیری مداوم، اعتبار قابل توجهی برای برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در استان پیش‌بینی شده و در تلاش هستیم به زودی این همایش را برگزار کنیم.

 صداقت برگزاری نمایشگاه مجازی زن و دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا، شناسایی دانش‌آموزان راوی دفاع مقدس، برگزاری جلسات معرفی آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان و پیگیری برای ثبت یک تشکل مردم‌نهاد در حوزه زنان و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این استان در چهل سالگی دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زندگینامه شهدای جاویدالاثر استان در دست تدوین است، متذکر شد: علاوه بر این، کتاب خاطرات دو نفر از بانوان ایثارگر استان نیز توسط حوزه هنری در حال تولید است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان بسیار باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار