چهل سالگی سرو/ در وصیت‌نامه شهید محمدتقی آقایی‌زاده آمده است:

جان خود را در راه جهاد فدا کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدتقی آقایی زاده» آمده است: من مدت‌ها قبل منتظر چنین روزی بوده‌ام، خوشا به حال کسی که جان خود را در طبق اخلاص و در جهاد در راه خدا فدا کند.
کد خبر: ۴۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ - 09September 2020

من مدتها قبل منتظر چنين روزی بوده ام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «محمدتقی آقایی‌زاده» از شهدای شهرستان «رشت» وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «محمدتقی آقایی‌زاده» بيست و هشتم ارديبهشت 1344، در یک خانواده مذهبی در محله ساغریسازان شهرستان «رشت» چشم به جهان گشود. پدرش «عباس» خواربار فروش بود. پس از طی مراحل تحصيلي و اخذ ديپلم در سال 1363 به کميته امداد امام خمينی (ره) پيوست و در بخش تعاون امداد و نيز واحد تحقيق مشغول به کار شد.

شهيد «محمدتقی آقایی‌زاده» به روايت دوستان، آشنايان و نزديکانش انسانی صادق، صميمی و کم حرف، مقيد به نماز اول وقت و اهل نماز شب بود. اغلب روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه روزه دار بود و اصرار به خواندن دعا پس از نماز داشت.

شهید «محمد تقی آقایی زاده» در نوزدهم شهريور 1363 در منطقه ديزلی مريوان به فيض شهادت نائل آمد.

وصیت نامه شهید:

امام فرمودند تا موقعی که جبهه ها نياز به نيرو دارد رفتن به جبهه از واجبات است و با توجه به اينکه در جبهه می توانيم برای اسلام مفيد باشيم بار سفر بسته ام. من مدتها قبل منتظر چنين روزی بوده ام. ای مردم بدانید مرگ حق است و انسان سرانجام از این دنیا خواهد رفت، خوشا به حال کسی که جان خود را در طبق اخلاص و در جهاد در راه خدا فدا کند.

تقوا را پیشه خود کنید تا منحرف نشوید و در راه مستقیم باقی بمانید.

 تحت تاثیر هوای نفس قرار نگیرید؛ بدانید که فرق مومنین در روز قیامت، درجه تقواست.

خدایا شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را با شهدای صدر اسلام و خصوصا شهدای کربلا محشور بگردان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار