مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

اجرای برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» در قم

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» از برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 10September 2020

اجرای برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که صبح امروز (پنجشنبه) به ریاست استاندار قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته‌های شش گانه ستاد بزرگداشت از مدت‌ها قبل جلسات خود را برگزار کرده و برنامه‌های ویژه این هفته را با شعار «ما قوی هستیم» اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس افزود: روز دوشنبه ۳۱ شهریور و نخستین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی، روز سه‌شنبه اول مهر با نام جوانان، سربازان و دانش پژوهی، روز چهارشنبه دوم مهر با عنوان تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری و روز پنجشنبه سوم مهر و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نیز با نام شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان نامگذاری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: روز جمعه چهارم مهر با نام معنویت، خانواده و سلامت، روز شنبه پنجم مهر با عنوان رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت، روز یکشنبه ششم مهر به نام بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی و روز دوشنبه هفتم مهر نیز با عنوان فرماندهان عزت مداران و حماسه آفرینان نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در روز شنبه پنجم مهرتبیین و بزرگداشت حماسه عملیات ثامن‌الائمه (ع) و شکست حصر آبادان و تجلیل از ایثارگران، جهادگران و رزمندگان دفاع مقدس و در روز دوشنبه هفتم مهر نیز آیین گرامی‌داشت فرماندهان شهید دفاع مقدس را خواهیم داشت.

لقمانپور ادامه داد: در روز دوشنبه ۳۱ شهریور علاوه بر نواخته شدن زنگ مقاومت، دیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرماندهی معظم کل قوا به طور ویدئوکنفرانس از همین سالن کرامت استانداری پخش خواهد شد و مسئولان استانی نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: پس از مراسم آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاورد‌های استان در چهلمین سال دفاع مقدس در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: در روز چهارشنبه دوم مهر آیین باشکوه بهره‌برداری از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان را با حضور مسئولان کشوری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها