امام جمعه موقت سنندج:

توهین به ساحت رسول الله (ص) نشانه حقارت دشمنان اسلام است

امام جمعه موقت سنندج گفت: نسل ابولهب‌ها و ابوجهل‌ها تا قیامت علیه مسلمانان توطئه خواهند کرد و امروز نیز به واسطه مسلمانان حق طلب شاهد نقش بر آب شدن توطئه‌های یهود و نصارا هستیم.
کد خبر: ۴۱۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ - 10September 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، ماموستا معروف خالدی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در تجمع اعتراضی مردم حق طلب سنندج در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول الله (ص) اظهار داشت: ملت کردستان اگر لازم باشد کفن پوش برای مقابله با هتاکان وارد عمل می شوند.

وی افزود: این اولین دشمنی و آخرین دشمنی نیست و تا قیامت ادامه دارد.

ماموستا خالدی اظهار کرد: اگر امروز در روزنامه ای فاسد علیه رسول الله (ص) توطئه می کنند در زمان حیات ایشان نیز توطئه های مختلفی علیشان از سوی کفار و مشرکین صورت می گرفت. 

وی افزود: نسل ابولهب‌ها و ابوجهل‌ها تا قیامت علیه مسلمانان توطئه خواهند کرد و امروز نیز به واسطه مسلمانان حق‌طلب شاهد نقش بر آب شدن توطئه‌های یهود و نصارا هستیم.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: توهین به شخصیت پیغمبر خط قرمز تمام مسلمانان است و ما معتقدیم که توهین یعنی ضعف و ناتوانی در مقابل حقانیت اسلامی و جبهه توانمند مسلمانان است.

ماموستا خالدی اظهار کرد: امروز دشمنان از اختلاف بین مسلمانان و سست عنصری حکام برخی کشورهای اسلامی سواستفاده می‌کنند و جرات این هتاکی را از خود نشان می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه کفر و صیونیست منتظر آیه «تبت یدی ابی لهب» باشند؛ چرا که جبهه محمدی هیچگاه خالی نخواهد شد و به مقابله با آن‌ها می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار