تجمع اعتراض‌آمیز در اردبیل و محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

صدها تن از اهالی مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر اردبیل با برگزاری تجمعی باشکوه اقدام موهن نشریه منحوس فرانسوی و جسارت به ساحت نورانی نبی مکرم اسلام را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 10September 2020

تجمع اعتراض آمیز در اردبیل و محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، صدها تن از اهالی مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر اردبیل صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری تجمعی باشکوه در میدان شهیدگاه این شهر، اقدام موهن نشریه منحوس فرانسوی و جسارت به ساحت نورانی نبی مکرم اسلام را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه هتک حرمتهای اخیر مقدسات مسلمین جهان در کشورهای غربی بویژه کشور فرانسه را به شدت محکوم کرده خواستار وحدت و انسجام جهان اسلام در برابر این توطئه شدند.

در این تجمع در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش نوحه خوانی و سینه زنی شد و سپس حجت‌الاسلام «حسن باقری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی، قدرت یافتن روز افزون مکتب اسلام در سراسر جهان بویژه اروپا را باعث ترس و وحشت استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: آنها با هتک حرمت مقدسات اسلامی در رسانه‌ها سعی در تضعیف اسلام دارند اما به وعده الهی و علی‌رغم تمام توطئه‌ها فرهنگ اسلام ناب محمدی سراسر عالم را فرا خواهد گرفت.

وی خواستار پاسخ کوبنده و واکنش مناسب ملت‌ها و کشورهای اسلامی منطقه و جهان به توطئه هتک حرمت مقدسات اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار