دفتر تحکیم وحدت:

هتاکی نشریه فرانسوی نمایان‌گر پوچی ادعا‌های واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد: این اقدام نمایان‌گر پوچی ادعا‌های واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.
کد خبر: ۴۱۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 10September 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد: این اقدام نمایان‌گر پوچی ادعا‌های واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ.۹/صف

«اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.»

چاپ دوباره کاریکاتور موهن و توهین بزرگ علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توسط نشریه هتاک و معلوم الحال فرانسوی “شارلی ابدو” با هدف اسلام هراسی و تغییر نگاه مسلمین نسبت به نقشه‌های صهیونیسم، یکبار دیگر قلوب تمام انسان‌های آزاده جهان به خصوص مسلمین را به شدت آزرده ساخت.

این اقدام نابخشودنی در کارنامه سیاه استعمار غرب و صهیونیسم و علی الخصوص در کشوری که خود داعیه دار آزادی است ثبت گردیده و نمایان گر پوچی ادعا‌های واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است.

در این برهه از زمان، بی تردید دنباله‌های این جریان شیطانی در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم‌تاب محمدی را خاموش کنند؛ اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان‌ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد.

همان طور که رهبر عزیزمان فرموده اند: این حرکت در این برهه‌ی زمانی می‌تواند، نیز به انگیزه منصرف کردن ذهن ملّتها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند، اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داده است همچون انفجار در لبنان، عادی سازی روابط توسط امارات و ... نشان از برنامه منسجم و هدفمند صهیونیست‌ها دارد تا مرحله به مرحله آن را اجرا کنند، آتش زدن قرآن و شروع توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام همان مسائلیست که برای تغییر و عوض کردن ذهن‌ها از مسیر مشخص شده است و انحراف در نگاه‌ها برای به ثمر نشاندن نقشه خود می‌باشد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت هتاکی نشریه فرانسوی را محکوم می‌کند و این را بدانید ما با بصیرت و نگاهی کامل در عمق رفتار‌های دشمنان در منطقه نخواهیم گذاشت دشمنان نقشه‌های شوم خود را عملی کنند و جلوی آن‌ها را خواهیم گرفت و همچنین از وزارت امور خارجه خواستاریم تا با پیگیری قانونی مناسب هتاکی نشریه فرانسوی را دنبال کند.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها