یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

جبهه دانشگاه عملی جنگ است

سردار «ناصر رزاقیان» گفت: جبهه دانشگاه عملی جنگ است، رزمنده‌ها همیشه تمایل به جنگ رو در رو با دشمن داشتند.
کد خبر: ۴۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 10September 2020

جبهه دانشگاه عملی جنگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «ناصر رزاقیان» از فرماندهان دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «من می‌آیم» با اشاره به یاد و خاطره سید منصور نبوی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا درهشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جبهه دانشگاه عملی جنگ است، رزمنده‌ها همیشه تمایل به جنگ رو در رو با دشمن داشتند.

وی با گذری به خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: یک شرایطی در مقطع جنگ بر جبهه‌ها حاکم بود و آن شرایط بد وارد جنگ شدیم و یک اتفاقی در آن مقطع افتاد هم برای ما هم برای عراقی‌ها‌؛ شرایط عراقی‌ها از نظر امکانات و نفرات خودی بهتر از ایران بود، تجهیزات ما عمدتا وابسته به عملیات‌ها بود و باید از آنجا تامین می‌شد. شرایط ایران قطعا از شرایط دشمن بهتر نبود.

رزاقیان با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نداشتن خطوط پدافندی و شرایط نامناسب نیروها گفت: حضرت آقا فرمودند؛ لشکر ۲۵ کربلا اگر کم و کاستی دارد اشتباه را به دوش من بگذارید که این لشکر قوی، خط‌شکن و خط‌نگهدار کار بزرگی انجام داد.

وی در پایان تاکید کرد: «سیدمنصور نبوی» از چهره‌های تاثیرگذار و دوست‌داشتنی در جنگ بود که در کنار فرماندهان، تیپ‌ها، گردان‌ها و شهدای سرشناس دفاع مقدس برای دفاع از مرز و بوم فرماندهی و هدایت لشکر ۲۵ کربلا را عهده‌دار بود و در نهایت به درجه رفیع شهادت رسید.

در این مراسم از کتاب «من می‌‌آیم» خاطرات شفاهی سردار شهید «سیدمنصور نبوی» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، خانواده معزز این شهید بزرگوار، فرمانده سپاه کربلا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، فرمانده قرارگاه غدیر شمال، سردار کمیل کهنسال، سردار رستمیان و دیگر مسئولین، همرزمان و فرماندهان استانی پیش از ظهر امروز در حسینیه عاشقان کربلا ساری رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار