مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دوره مجازی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری دوره مجازی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ - 10September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری این دوره را از 22 شهریور تا سوم مهر 99 عنوان کرد و افزود: این دوره از همه امتیازهای پیش‌بینی شده در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت برخوردار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون بیش از 400 هزار نفر از کارکنان دولت در سطح کشور این دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

آسمند بیان کرد: این دوره آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بخشنامه شرکت در این دوره آموزشی را برای همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ارسال کرده و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار