تجلیل وزیر دفاع از خانواده شهید مدافع سلامت استان بوشهر

در آئینی با حضور نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از همسر و فرزند شهید دکتر سروستانی در محل شبکه بهداشت و درمان دشتستان از توابع استان بوشهر با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
کد خبر: ۴۱۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ - 10September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، عباس ثابت مقدم  نماینده وزیر دفاع و نیروهای مسلح امروز پنجشنبه در آئین تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: تقدیم لوح سپاس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خانواده شهید راه سلامت پاسداشت سالهای خدمت این شهید به جامعه و تکریم بیماران است.

وی گفت : مردم و نیروهای مسلح قدردان این افراد هستند  که با از خود گذشتگی جان خود را فدای سلامتی و مردم کردند و لحظه ای از فکر بیماران خود غافل نبودند تا اینکه درجه رفیع شهادت را نصیب خود کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: مردم دشتستان هیچ وقت یاد و خاطره افراد متعهد و متخصصی چون دکتر سروستانی را فراموش نخواهند کرد و همواره قدردان او هستند.

ماریا خویشدوست افزود: دکتر سروستانی از پزشکانی بود که بیش از یک دهه با همه تلاش و تخصص مثال زدنی به مردم دشتستان خدمت کرد و حادثه از دست دادن این پزشک ماهر ضایعه بزرگی برای کادر درمان و جامعه پزشکی استان و شهرستان است.

وی یادآور شد: اما با همه خصوصیات اخلاقی و اجتماعی و تعهد خدمتی که ما از وی سراغ داشتیم مطمئن هستیم که شایسته درجه رفیع شهادت بود و مقام و منزلتی خاص نزد پروردگار دارد.

همسر شهید نیز از توجه و تعهد این شهید به بیماران گفت و اینکه دکتر حتی در بسیاری از موارد از زندگی شخصی خود به نفع بیماران می‌گذشت.

دکتر مهدی نوروز سروستانی متخصص مغز و اعصاب که سالها در برازجان به مردم خدمت کرد و با شیوع بیماری کرونا نیز مشغول مداوای بیماران بود به بیماری کرونا مبتلا شد و در تاریخ ۲۸ تیر ۹۹ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار