چهل‌سالگی سرو/ وصیتنامه شهید «محمد دارائی»؛

با اهداء جان خود می‌روم تا کفر نفاق طلبان را ریشه کن کنم

شهید «محمد دارائی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: که با اهداء جان خود می‌روم تا کفر نفاق طلبان را ریشه کن کنم هر چند که یک گل نمی‌تواند بهار باشد، ولی امیدی برای بهار است و تنها خواهشی که این حقیر دارم همیشه یاد اسلام و مسلمین باشید.
کد خبر: ۴۱۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 11September 2020

با اهداء جان خود می روم تا کفر نفاق طلبان را ریشه کن کنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمد دارائی» در 1342/1/1 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 17 مرداد سال 1367 در اروند کنار به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 اذا السماء انفطرت، واذا الکواکب انتشرت، و اذالبحار فجرت، و اذا القبور بعثرت، علمت نفس ما قدمت و اخرت، یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم   (سوره انفطار)

دوست دارم کفنم پرچم ایران باشد                   گر بمیرم به رهش به که ویران باشد

بکشـم خصــم در این خطـه پاک                   تا بماند به جهان ، لانه شیران باشد

آنگاه که آسمان بشکافد و پاره گردد و آنگاه که ستارگان فرو ریزند و آنگاه که دریاها درهم کشانند که گورها برشورند ، هر کس آنچه را پیش فرستاد و آنچه پس انداخته است بداند ، ای آدمی چه چیز تو را نسبت به پروردگار بزرگوار و بخشنده ات غریب و مغرور ساخت.

بدانید که این قرآن همان خیر خواه و نصیحت گوئی است که فریب و خیانت در آن راه ندارد و راهنمائی است که جز به راه راست و درست راهی نمی رود و خبر دهنده ای است که دروغ نمی گوید و هیچ کس با این قرآن جز اینکه به او افزوده و چیزی از او کاسته نگردید بصیرت و هدایتش افزون شد و گمراهی و نابینائی  اش کاسته گردید.

و بدانید که پس از این قرآن به هیچ راهنمائی نیاز نماند و پیش از این قرآن هیچ کس از هدایت بی نیاز نبوده است پس درمان دردهای خود را از آن بجوئید و در سختی ها از آن کمک بخواهید ، زیرا در این قرآن بزرگترین شفای دردهاست که همان کفر و نفاق و تباهی و گمراهی است. (نهج البلاغه)

ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است.   (امام خمینی)

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سپاس من به تمامی امت شهید پرور ایران.

اینجانب «محمد درائی» که با اهداء جان خود می روم تا کفر نفاق طلبان را ریشه کن کنم هر چند که یک گل نمی تواند بهار باشد ولی امیدی برای بهار است و تنها خواهشی که این حقیر دارم همیشه یاد اسلام و مسلمین باشید.

امروز افتخارمان این است که در راه عقیده ای جهاد می کنیم که به حقانیت آن کاملاً آگاهیم و غیر از این برایمان راهی نمی ماند یا پیروز شویم و یا شهادت را چون اسلحه ای مرگبار بر سر دشمن فرود آوریم.

خدایا من را در راهت ثابت قدم دار، پدر و مادرم از صمیم خاطر سلام می کنم، مرا ببخشید در آرزوی شهادت و به امید جهاد در راه ا... امام امت می روم.

و تو ای مادرم همچون استقامت کن، لحظه ای از یاد خدا غافل مباش و زینب وار با ناملایمات دست و پنجه نرم کن خدا پشتیبانتان، ما را از دعا فراموش نکنید، دوستانم خداحافظ رهرو اسلام و امام باشید.

 خدایا وقتی به خاکم می سپارند یادم باش چون من همیشه بیادت بوده ام، زنده باد پیش مرگان روح ا... . خدا یار و یاورتان باد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار