امام جمعه موقت یاسوج:

متصدیان بازار در کهگیلویه و بویراحمد با گرانی‌ها برخورد کنند

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» از متصدیان بازار خواست با کسانی که عامدانه و آگاهانه دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کنند و اجازه ندهند از شرایط کنونی که به واسطه شیوع کرونا  به وجود آمده است، سوءاستفاده شود.
کد خبر: ۴۱۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 11September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۲۵ محرم، اظهار داشت: این روز طبق روایاتی شهادت امام سجاد  (ع) است که این امام بزرگوار نقش مهم و سرنوشت‌سازی در جریان عاشورا داشت.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سالروز تشکیل نیروی دریایی، نیروهای هوا و فضا و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: تشکیل این نیروها  کشور را به مرحله بازدارندگی رسانده و اگر امروز دشمن جرات دسترسی به کشور را ندارد به خاطر وجود این نیروها است.

حکمتی‌نیک به وضعیت بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد در نتیجه این بیماری اشاره داشت و ابراز کرد: با وجود این شرایط، شاهد گرانی در بازار و نوسانات قیمت‌ها هستیم و مردم معضلات و مشکلات اقتصادی دارند که لازم است تولیدکنندگان مواد غذایی و  سایر تولیدکنندگان، در این وضعیت مردم و کشور را درک و در قیمت‌گذاری انصاف را رعایت کنند. 

وی از متصدیان بازار  خواست با کسانی که عامدانه و آگاهانه دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کنند و اجازه ندهند از این شرایط سوء استفاده کنند و عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در قوانین واردات کالا بازنگری کنند و همگام با دولت و قوه قضاییه در راستای جهش و رونق تولید و رفع مشکلات و معضلات مردم گام بردارند  زیرا این مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام موهن و هتاکانه مجله فرانسوی به اشرف مخلوقات و قرآن اشاره کرد و گفت: این اقدام به شدت از طرف میلیاردها مسلمان محکوم است.

حکمتی‌نیک بیان کرد: دولت‌مردان فرانسه این اقدام هتاکانه را آزادی بیان مطرح کردند و محکوم نکردند آنها مدعیان دروغ آزادی بیان هستند زیرا فرانسه آشکارا در امور سایر کشورها دخالت می‌کند و با مجهز کردن عربستان  سعودی سال‌هاست به مردم یمن ظلم می‌کند.

وی ابراز کرد پشت پرده این اقدام هتاکانه مثلث آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی وجود دارد که با هدف مبارزه با تفکر اسلام انجام شد اما نمی‌دانند با این اقدامات اسلام بیشتر از گذشته اقتدار و استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار