توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن است

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۱۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ - 11September 2020

صدور بیانیه سازمان بسیج کارگران استان بوشهر در محکومیت توهین به مقدساتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر،  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

در عصر حاضر که بشریت، نیاز خود به هدایت‌گری آسمانی را بیش از پیش حس می‌کند و روز به روز در حال گرویدن به مکتب نورانی اسلام است افراد فرومایه و کوردل برای مبارزه و مخاصمه، راه مبتذل و خارج از حیطه منزلت انسانی یعنی تمسخر را در پیش گرفته‌اند.

این سنت الهی است که چند صباحی به منحرفان مهلت می‌دهد تا شاید بیدار شده و راه هدایت و رستگاری در پیش گیرند و الا عذاب الیم که ناشی از فعل شنیع آن‌هاست در انتظارشان است.

توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو»  نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی زمان کنونی است.

بهانه صیانت از آزادی بیان برای مقابله نکردن با این اهانت‌های وقیحانه، از سوی رئیس جمهوری فرانسه که کشورش بیش از یک سال است درگیر شنبه‌های اعتراضی است، بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می‌آید، ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست، زندان و محرومیت را در پی دارد؟.

اقدام جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریه‌های مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه‌ انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می‌شود.

این اقدام موجب جریحه دار شدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش‌های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است و مامسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول اکرم (ص)، توهین به همه انبیاء الهی و بی حرمتی به قرآن کریم و کتب همه پیامبران است.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهربه همراه ملت شریف ایران و همه مسلمانان، علما و فرهیختگان این اظهارات و اقدامات ضد بشری و ضد اخلاقی را محکوم کرده ه و از همگان انتظار دارد به اعتراض‌های خود ادامه داده و هوشیارانه این حرکت‌ها را رصد کنند و همه با هم همت کنیم تا از مجاری گوناگون به خصوص فضای مجازی ندای حق طلبی و دفاع از ساحت قدسی انبیا عظام (ع) و مقدس آسمانی را پیوسته فریاد بکشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار