امام جمعه کوهدشت:

دشمن در تلاش است که محاسبات و تصمیمات مسئولان را تغییر دهد

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: دشمن در تلاش است که محاسبات و تصمیمات مسئولان را تغییر دهد، نباید در این میدان غفلت کرد بایستی با هوشیاری کامل، برعکس دشمن عمل کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 11September 2020

دشمن در تلاش است که محاسبات و تصمیمات مسئولان را تغییر دهد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه  این شهرضمن تسلیت ایام حزن اهل بیت (ع)، اظهار داشت: اختلافات در جامعه از تحریکات شیطانی سرچشمه می‌گیرد، بایستی به خاطر رضای الهی پیوند برادری و مودت را برقرار کرد و کینه‌ها را از دل‌ بیرون برد.

وی با اشاره به جمله کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، افزود: در هر زمینی که زندگی می کنیم همان زمین هم کربلا است و  تکلیف ما در مقابل شهدای کربلا بسیار سنگین بوده، بایستی نگاهی تطبیقی به تاریخ اسلام و دوران ائمه اطهار (ع) داشته باشیم و مسیر کمال را به نحو احسن طی کنیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ضرورت شناخت  نقشه دشمنان، اظهار داشت: آمریکا از یک طرف پرچم صلح و مذاکره را بلند می کند و از طرفی حاج قاسم سلیمانی که سردار صلح بوده و فتنه جنگ را در خاورمیانه خاموش نموده و مرزهای ایران و سوریه را نجات داده است را ناجوانردانه و معاویه‌وار به شهادت می رساند.

وی با اشاره به اینکه انتقام خون شهدای عزیزمان را از آمریکای جنایتکار می گیریم، تصریح کرد : دشمن در تلاش است که محاسبات و تصمیمات مسئولان را تغییر دهد، نباید در این میدان غفلت کرد بایستی  باهوشیاری کامل،  برعکس دشمن عمل کنیم.

طهماسبی ضمن تقدیر از عملکرد رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی، گفت: آیت الله رئیسی درخواستی از رهبر معظم انقلاب در زمینه تمدید دادگاه های انقلابی برای مفسدین اقتصادی و دادگاه های کیفری را داشتند که با موافقت ایشان روبرو شد، سزاوار این ملت انقلابی، پای‌کار، هوشیار و زحمت کش نیست که برخی از قدرت و نفوذشان در هر پستی که هستند سواستفاده کنند در این راستا  خواستاریم که با احکام کیفری قوی این دانه درشت ها  را با عدالت، دقت و سرعت به اعمال ننگینشان رسیدگی شود تا دستشان از بیت المال کوتاه شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره اینکه فاصله طبقاتی کمر جامعه را می شکند، بیان داشت: مسئولان رده بالا بایستی به میان مردم رفته و درد دلشان را گوش دهند، بیت المال مردم باید تعیین تکلیف شود و مانع از خارج شدند ریل قطار انقلاب از مسیر اصلی اش شد.

وی با اشاره به مجازی شدن آموزش در برخی مراکز علمی و تربیتی، عنوان کرد: مسئولان بایستی زیرساخت و ابزارهای متناسب با آموزش مجازی دانش‌آموزان را فراهم کنند، فضای مجازی یک فرصت و یک تهدید است، نمی شود بچه را در این فضا بدون کنترل رها کرد،بایستی در این راستا نیز اهتمام ویژه ای نسبت به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات شود.

طهماسبی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت، اظهار کرد: مسئله جنگ جمعیتی بسیار خطرناک است چرا که در تلاش هستند جمعیت کشور را کم کنند،در بحث انتخابات آمریکا هر کدام از کاندیداهای دو حزب که برنده کارزار باشند برای ایران فرقی ندارد چرا که سگ زرد برادر شغال است و هر دو حزب دارای سیستم فاسد و جنایتکاری است.

امام جمعه کوهدشت ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، گفت: جبهه مقاومت بسیار درخشش خوبی از خود نشان داده است، دنیای غرب با مشکلات زیادی مواجه هستند و می خواهند با این اقدامات وقیحانه هم آن را بپوشانند و هم از اسلام انتقام بگیرند.

وی با اشاره به اینکه جریان عاشورا با تلاش امام سجاد (ع) هم چنان می درخشد، بیان داشت: مسئولان شهرستان حضوری کمرنگ بین مردم دارند و این نشانه خوبی نیست، برخی از کارها به سوءمدیریت مسئولان مربوط می شود و به تحریم‌ها ربطی ندارد. ماهیت، ساختار و حاکمیت آمریکا استکبارستیزی، پول پرستی و تبعیض نژاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها