نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

جهان استکبار دستشان به خون میلیونها انسان بی‌گناه در طول تاریخ آغشته است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهانت به قرآن کریم توسط مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیونها انسان بی‌گناه در طول تاریخ آغشته است را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 11September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) اظهار داشت: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهانت به قرآن کریم توسط مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیونها انسان بی‌گناه در طول تاریخ آغشته است و قلمشان همواره آلوده به جنایت، خیانت، انحراف و تحریف است محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و آزاده جهان با هوشمندی توطئه‌های این  جنایت پیشگان را محکوم می‌کنند گفت: این عمل ضد انسانی مسلمانان را بر اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلام با وحدت و همدلی و با بیداری و مقاومت و برخورد قاطع با نفرین شدگان خداوند مصمم‌تر خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر افزود: این عمل نشانه ‏عجز و سقوط فرهنگی جهان غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر و افشای ماهیت جنایتکاران جهان استکبار و عقب افتاده‌های سیاسی و فکری است.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به آموزش و سلامت دانش آموزان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بر عرصه‌های آموزش و سلامت دانش آموزان و برنامه دقیق علمی و مراقبتهای کافی بهداشتی آنان توجه ویژه و شبکه آموزش مجازی را کامل‌تر و کارآمدتر کنند.

وی بر توجه خانواده‌ها به سلامتی دانش آموزان تاکید کرد و گفت:تقاضا می‌شود خانواده‌های دانش آموزان با نظارت و همکاری‌های لازم با کادر آموزشی فرزندان خود را مواظبت بهداشتی و مراقبت آموزشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عدم اشتغال و بیکاری را یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر به ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه سهمیه مصوبه حداقل 50 درصد اشتغال بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع نفت و گاز مراعات نمی‌شود  و در این راستا مردم استان بوشهر دچار آسیب‌های جدی اقتصادی و اجتماعی شده‌اند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: از تمامی مسئولان ذی‌ربط به ویژه مسئولان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در خواست می‌شود  سهمیه 50 درصدی اشتغال بومی استان بوشهر را مراعات کنند چراکه این حداقل حقوق مردم این استان است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه گرانی‌های موجود و متاسفانه کاذب کالاها و اجناس ناشی از عدم برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و نظارت بازدارنده است افزود: گرانی کاذب معیشت و زندگی اقتصادی مردم را تحت تاثیر بسیار قرار داده و اقشار کم درآمد را دچار آسیب‌های جدی کرده است.

وی با تاکید بر تدابیر و مدیریت کارآمد مسئولان اجرایی کشور برای کنترل گرانی کالاها از قوه قضائیه خواست نظارت قاطع به این امور اعمال کنند و مجلس شورای اسلامی هم باید در این موضوع با وضع قوانین مناسب و نظارت جامع اوضاع معیشتی مردم را به سامان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار