با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح محقق شد؛

آغاز تصویربرداری سریال «شهید مجید شهریاری» در زنجان

رییس صدا و سیمای مرکز زنجان از آغاز فیلمبرداری سریال «شهید مجید شهریاری» دانشمند هسته‌ای کشورمان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ - 11September 2020

«علی لطیفی» در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شهید شهریاری» در استان زنجان کار خود را با حضور «امیر سرتیپ حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور و عده‌ای از مسئولان سازمان انرژی اتمی آغاز کرد.
 
وی افزود: سریال «شهید شهریاری» در مجموع ۳۰ قسمت در مدت زمان ۴۵ دقیقه با محوریت زندگی «شهید مجید شهریاری» دانشمند هسته‌ای ایران ساخته می‌شود.

لطیفی در ادامه به عوامل سریال «شهید شهریاری» اشاره کرد و گفت: کارگردان این سریال تلویزیونی «حسین تبریزی»، تهیه‌کننده «مصطفی علمی‌فرد» و نویسندگی «حسن عطار‌ها» و «فاطمه حیدری» است که با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان تولید می‌شود.

رییس صدا و سیمای استان زنجان یادآور شد: در سریال شهید شهریاری پنج بازیگر برای پنج دوران شهید شهریاری در نظر گرفته شده‌اند که با حضور هنرمندان بومی و غیر بومی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

وی در ادامه به بازیگران نقش «شهید شهریاری» اشاره کرد و افزود: در سریال «شهید شهریاری» «کاوه خداشناس» از دوران لیسانس به بعد «شهید شهریاری» «فرحان فرحناک» از ۱۸ سالگی تا ۲۳ سالگی و برای پنج سالگی، هشت سالگی و ۱۳ سالگی هم بازیگرانی از چهارمحال و بختیاری، قم و تهران شناسایی و به ایفای نقش در سریال شهید شهریاری خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها