امام جمعه یزد:

امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلابی جامعه اسلامی است

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین ویژگی‌های ارزشی و انقلابی جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمنان دین و انقلاب اسلامی سعی دارند با توهین به ائمه اطهار (ع) و ایجاد نفاق در جامعه اسلامی، ارزش‌های دینی و انسانی را کمرنگ و از بین ببرند.
کد خبر: ۴۱۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ - 11September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» درخطبه‌های این هفته ۲۱ شهریور نماز جمعه یزد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با بیان این‌‎که انسان‌های مومن زندگی در این دنیا را محل مناسبی برای ذخیره توشه آخرت می‌دانند، اظهار کرد: احساس مسئولیت در قبال یکدیگر و ساماندهی دغدغه‌های روزانه بر اساس رضایت خداوند متعال از جمله مهمترین رسالت انسان‌های مومن در این دنیا است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین ویژگی‌های ارزشی و انقلابی جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمنان دین و انقلاب اسلامی سعی دارند با توهین به ائمه اطهار (ع) و ایجاد نفاق در جامعه اسلامی، ارزش‌های دینی و انسانی را کمرنگ و از بین ببرند.

امام جمعه یزد در ادامه توهین به پیامبر گرامی اسلام را از جمله توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های دینی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پیروی از دستورات الهی و حمایت از مظلومان جهان مهمترین دلیل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی است.

ناصری‌یزدی ایجاد انحراف از ولایت و تحریف آموزه‌های دینی را از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان دین علیه باورهای دینی اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: بصیرت‌افزایی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین از جمله وظایف حائز اهمیت افراد جامعه اسلامی برای مقابله در برابر کفار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که حراست مستمر از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تنها راه پیروزی در برابر دشمنان دین و نظام اسلامی است، تصریح کرد: توهین به مقدسات جامعه اسلامی نماد دشمنی استکبار جهانی علیه باورهای دینی و انسانی جامعه اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نابسامان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا، خاطرنشان کرد: ترسیم کننده تمام برنامه‌ها و اهداف آمریکا و کشورهای هم پیمان آن صهیونیسم‌ها بوده و رأس این برنامه‌ریزی‌های شوم، دشمنی با اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه یزد حاکمیت بر تمام جهان و سلطه طلبی کفر را رویکرد جدی سیاست‌های آمریکا علیه مردم جهان دانست و بیان کرد: اتحاد و ایمان افراد جامعه اسلامی در تمام جهان تنها راه مقابله با سیاست‌های شوم استکبار است.

ناصری‌یزدی در پایان آمریکا را در حال فروپاشی دانست و با بیان این‌که افراد جامعه اسلامی نباید برای مقابله با استکبار به امید دیگران بمانند، گفت: وحدت، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی و غلبه بر سیاست‌های شوم استکبار جهانی در تمام کشورهای دنیاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار