فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز؛

دفاع مقدس دورانی ماندگار برای ملت ایران است

«ملاحسینی» گفت: دفاع مقدس دورانی ماندگار برای ملت ایران است چرا که پیر و جوان با تمامی توان در حفظ و صیانت از این آب و خاک کوشیدند تا همواره بدانیم امنیت امروزمان را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۴۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ - 12September 2020

31 شهریورماه، نقطه شروع دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «رحیم ملاحسینی» فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز با تشریح برنامه‌های پیش رو به چگونگی برگزاری این مناسبت اظهار داشت: دفاع مقدس دورانی ماندگار برای ملت ایران است چرا که پیر و جوان با تمامی توان در حفظ و صیانت از این آب و خاک کوشیدند تا همواره بدانیم امنیت امروزمان را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع با رویکرد فرهنگی در این هفته برگزار می‌شود که از کلیات آن می‌توان به فضاسازی در پارک موزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، نصب تندیس، پخش تیزر از تلویزیون‌های شهری، استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سرا‌ها در مناطق 10 گانه، فضاسازی گسترده در ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو اشاره کرد.

ملاحسینی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان در روز اول از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و نقطه شروع دوران دفاع مقدس است و چه بهتر که با انجام حرکاتی نمادین از یادگاران این عرصه تجلیل کنیم.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در پایان ابراز داشت: این مراسم با رعایت ضوابط بهداشتی و دعوت تنی چند از رزمندگان دفاع مقدس در صحن مصلی به همراه ارتباط ویدئو کنفرانسی با مقام معظم رهبری در صبحگاه 31 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار