سخنگوی دولت نجات ملی یمن:

توافق بحرین با رژیم صهیونیستی «خیانت بزرگ» به مسأله فلسطین است

«ضیف‌الله الشامی» ضمن محکوم کردن توافق عادی‌سازی روابط میان آل خلیفه و رژیم صهیونیستی، گفت: این توافق در واقع «خیانت بزرگ» به مسأله فلسطین است.
کد خبر: ۴۱۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 12September 2020

توافق بحرین با رژیم صهیونیستی «خیانت بزرگ» به مسأله فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «ضیف‌الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: پیوستن رژیم آل خلیفه به اماراتی‌ها در مسأله عادی‌سازی روابط با تل‌آویو «خیانت بزرگ» به مسأله فلسطین محسوب می‌شود.

این مقام یمنی هدف از اقدام مقامات آل خلیفه در امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی را نابودی مسأله فلسطین عنوان کرد.

الشامی تأکید کرد: اعلام حصول توافق عادی‌سازی روابط میان بحرین و اسرائیل نشان دهنده وابستگی رژیم‌های عربی به ایالات متحده آمریکا است.

وی اعلام کرد که دولت و ملت یمن همچنان بر موضع خود مبنی بر لزوم برپایی دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تأکید می‌کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد که «امروز یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد».

وی خاطرنشان کرد: «دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و بحرین به توافق صلح دست پیدا کردند»؛ به گفته ترامپ، بحرین پس از امارات دومین کشور عربی است که طی یک ماه اخیر توافق صلح با اسرائیل منعقد می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا خبر موافقت بحرین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بعد از تماس تلفنی با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سرزمین‌های اشغالی در یک پیام توئیتری اعلام کرد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار