روحانیت در دفاع مقدس-1/ حجت الاسلام ذوالنور خبر داد

شناسایی بیش از 2 هزار و 700 روحانی شهید در کشور/ 7 امام جمعه شهید

رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی از شناسایی 2 هزار و 776 شهید روحانی در هشت سال دفاع مقدس خبر داد که هفت تن آنان را ائمه جمعه شهید تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰ - 19February 2015

شناسایی بیش از 2 هزار و 700 روحانی شهید در کشور/ 7 امام جمعه شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، در دیداراعضای ستاد کنگره شهدای روحانی کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: روحانیت نقش بسیار سازنده ای در طول دفاع مقدس ایفا کردند و در این عرصه توانست 2 هزارو 776 شهید به نظام و انقلاب و جامعه اسلامی تقدیم کند.

رئیس کنگره شهدای روحانیت با بیان اینکه نهاد روحانیت همواره  آماده جانفشانی میباشد، ابراز داشت: روحانیت لحظهای از وظیفه خود در قبال نظام و انقلاب عقب نشینی نکرده است.

وی سپس به ارائه گزارشی از فعالیت کنگره شهدای روحانیت در کشور پرداخت و افزود: بعد از شکل گیری کنگره در 13 سال قبل، کنگرههای مختلفی در مناطق مختلف استانهای کشور بجز کرمانشاه، قم، کرمان و تهران برگزار شده است.

ذوالنوری با بیان این که هفت امام جمعه شهید در میان شهدای روحانیت داریم، افزود: کنگره شهدای روحانی فعالیتهایی در شناسایی شهدای روحانی بین الملل نیز انجام داده است که شناسایی 500 شهید روحانی و غیر روحانی از کشورهای مختلف مانند  فرانسه، آمریکا، عراق، افغانستان از نتایج آن است.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار