نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: با کشور‌های عربی در مسائل امنیتی همکاری خواهیم کرد

نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در گفت‌وگویی با همتای بحرینی خود، برقراری روابط علنی دیپلماتیک بین منامه و تل‌آویو را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ - 12September 2020

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: با کشور‌های عربی در مسائل امنیتی همکاری خواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «گیلعاد اردان» نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که روز جمعه (دیروز) پس از آنکه رئیس‌جمهور آمریکا برقراری روابط دیپلماتیک بین منامه و تل‌آویو را اعلام کرد، «گفت‌وگوی صمیمانه‌ای» با «جمال فارس الرویعی» همتای بحرینی خود انجام داده است.

وی افزود که با همتای بحرینی خود درباره برگزاری نشستی به منظور بررسی همکاری در سازمان ملل در مسائل مربوط به ابتکار و توسعه اقتصادی به نفع بحرین و اسرائیل، توافق کرده است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل همچنین گفت که «توسعه دایره صلح در خاورمیانه ممکن است به تغییرات در سازمان ملل منجر شود، ما وارد دوره جدیدی شده‌ایم که امکان همکاری علنی در مسائل امنیتی و شکوفایی اقتصادی برای اسرائیل و کشور‌های عربی و نیز مقابله با چالش‌ها و تهدیدات علیه ثبات خاورمیانه را فراهم می‌کند».

روز جمعه (دیروز) بحرین از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد.

گروه‌های فلسطینی این توافق را محکوم کرده و آن را خیانت به آرمان فلسطین برشمردند.

حدود یک ماه پیش نیز امارات روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرد و قرار است بزودی در کاخ سفید توافق صلح دو طرف امضا شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار