آیت‌الله مجتهد شبستری:

دشمنان اسلام به آخر خط رسیده و به اهانت روی آورده‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام به آخر خط رسیده‌اند، چرا که از هر راهی که وارد شده‌اند، جمهوری اسلام عقب‌نشینی نکرده، بلکه آن‌ها را به عقب رانده است. از همین رو آن‌ها به اهانت روی آورده‌اند.
کد خبر: ۴۱۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ - 12September 2020

دشمنان اسلام به آخر خط رسیده و به اهانت روی آورده‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی با اشاره به اهانت به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم در غرب اظهار داشت: اسلام‌ستیزی بعد از پیروزی انقلاب به اشکال مختلف شروع شده است. دشمنان در مرحله اول تهاجم نظامی را آغاز کردند که هشت سال طول کشید و مستکبرین طرفی نبستند و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: دشمنان که از تهاجم نظامی مأیوس شدند، حربه تبلیغاتی و اقتصادی را در پیش گرفتند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تحریم‌ها آمریکا علیه ملّت ایران گفت: اروپایی‌ها نیز هیچ اقدام مثبتی برای تسهیل در روابط اقتصادی خود با ایران انجام ندادند و اعضای برجام هم در عمل راهی که آمریکا در پیش گرفته را برگزیدند.

مجتهد شبستری با بیان اینکه دشمنان از حربه اقتصادی هم نتیجه‌ای نگرفته‌اند، اظهار داشت: آن‌ها به حربه تبلیغاتی و فرهنگی روی آورده‌اند و این حربه را در اشکال مختلف دنبال می‌کنند؛ گاهی شبهاتی درباره اسلام و ایران و ولایت فقیه مطرح می‌کنند، گاهی هم به مقدسات اسلام توهین می‌کنند.

وی با اشاره به قرآن‌سوزی در سوئد و اهانت به پیامبر اسلام (ص) در فرانسه، گفت: دشمنان اسلام فکر می‌کنند از این راه می‌توانند با اسلام و مسلمانان ستیز کنند، درحالی که این‌ها حربه‌های بی‌نتیجه‌ای است.

مجتهد شبستری ادامه داد: این دو حادثه دلخراشی که قلوب مسلمانان را جریحه‌دار کرده از روی استیصال غربی‌هاست، گفت: دشمنان اسلام به آخر خط رسیده‌اند، چرا که از هر راهی که وارد شده‌اند، جمهوری اسلام عقب‌نشینی نکرده، بلکه آن‌ها را به عقب رانده است. از همین رو آن‌ها به اهانت روی آورده‌اند.

عضو خبرگان با بیان اینکه اهانت به اسلام باعث انسجام بیشتر مسلمانان می‌شود، اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کردند به خاطر شیوع کرونا، اقدامات آنان پاسخ نخواهد گرفت و تجمعی در کار نخواهد بود، امّا در کشور‌های اسلامی اقدام آن‌ها محکوم شد.

مجتهد شبستری افزود: اهانت به پیامبر اسلام، جسارت به همه ادیان است و اثبات می‌کند داعیه دموکراسی و حقوق بشر غربی‌ها پوچ و واهی است و در مقام عمل غیرمنطقی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار