چهل‌سالگی سرو/ فرماندار شهرستان دشتی خبر داد؛

تجلیل ١٢٠٠ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دشتی

«عبدالله نادری» گفت: تا پایان سال جاری هزار و ۲۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در سطح شهرستان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 12September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر؛ «عبدالله نادری» فرماندار شهرستان دشتی امروز (شنبه) در نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان دشتی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۰ رزمنده در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است و زمانی که همه دنیا در برابر کشور ما ایستاده‌اند مردم و نیروهای مسلح به خوبی ایستادگی کردند.

نادری با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت نسل جوان برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات در برگزاری مراسم همکاری لازم داشته باشند، گفت: فضای شهرها و روستاهای شهرستان باید رنگ و بومی دفاع مقدس به خود بگیرد.

فرماندار دشتی گفت: تا پایان سال جاری هزار و ۲۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در سطح شهرستان تجلیل می شوند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز از تشکیل هفت کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، بانوان، تولید و محتوا، ایثارگران و پیشکسوتان، روحانیون، پشتیبانی برای برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور محصول مقاومت و درس آموختن از هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار