چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر:

تجلیل از ۴۰۰ سرباز دوران دفاع مقدس/ اجرای ۴ هزار ساعت شیفت ایثار

سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر یزد در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این مناسبت پرداخت و از تجلیل ۴۰۰ سرباز دوران دفاع مقدس و اجرای ۴ هزار ساعت شیفت ایثار به همت بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ - 12September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «نوری زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این مناسبت پرداخت و از اجرای حدود ۵۰ عنوان برنامه شاخص در این هفته خبر داد.
 
نوری‌زاده اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده برای کشور رژه ۳۱ شهریور و نمایش خودرویی نداریم بنابراین تمام اقدامات را به سمت مسائل خدمات رسانی به مردم و مناطق محروم سوق دادیم.
 
وی با اشاره به برگزاری حدود ۵۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس توسط سپاه الغدیر گفت:  حدود ۴۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت اجرا خواهند شد که عمده این برنامه‌ها بحث‌های خدمات پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم است و به شهرستان‌های خاتم، اردکان و تفت اکیپ‌های بهداشتی اعزام خواهند شد.
 
نوری زاده افزود: در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۴۰۰ جهیزیه و ۴ هزار بسته حمایتی، ۴ هزار بسته بهداشتی خاص مدارس هم در بحث پیشگیری و هم در بحث دندانپزشکی، مشاوره خدمات کشاورزی با اشاره به بحث جهش تولید، مشکلات و موانع و معضلات در صنعت به همت بسیج صنعت پیش بینی شده است.
 
وی ادامه داد: ۴۰۰ خدمات مشاوره‌ای، ۴۰ پایگاه علمی، با توجه به وضعیت اتفاق افتاده برای مدارس، در پایگاه‌های خواهران و برادران به دانش آموزان خدمات علمی ارائه می‌دهند که شروع آن در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 
نوری‌زاده بیان کرد: توسط سربازانی که در ناجا و سپاه حضور دارند از ۴۰۰ سرباز دوران دفاع مقدس شهرستان تجلیل می‌شود. ۴ هزار ساعت شیفت ایثار به همت بسیج کارگری انجام می‌شود و هم‌چنین توسط بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با کمک همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد بحث روایتگری در کانال شاد راه اندازی خواهد شد که رزمندگانی که نمی‌توانند با حضور در مدارس بحث خاطرات را داشته باشند توسط کانال اتفاق خواهد افتاد.
 
این مسئول با بیان اینکه بحث روشنگری در دفاع مقدس را در فضای مجازی با راه‌اندازی حدود هزار کانال انجام می‌دهیم گفت: با محوریت راویان دفاع مقدس بحث روشنگری در فضای مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.
 
وی همچنین افزود: ۴۰۰ مشاوره ازدواج آسان و مشاوره حقوقی و صلح و آشتی در سطح خانواده‌ها و محلات را داریم و به همت بسیج جامعه زنان  و با همکاری دفتر خانواده استانداری یزد برنامه‌ای تحت عنوان «زنان جهادگر و پشتیبان دفاع مقدس» در حسینیه خیرآباد برگزار خواهد شد.
 
نوری زاده در پایان گفت: بحث غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان حماسه و ایثار و گروه سرود بسیج در قالب کاروان خودرویی، سرود‌های حماسی بسیج را اجرا خواهند کرد و هم‌چنین نمایشگاه مجازی عصر دفاع مقدس در چند گروه و کانال در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود که افرادی که عکس از دفاع مقدس دارند در آنجا بارگذاری خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار