مسئول تعلیم و تربیت سپاه بوکان:

ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار جهانی نتیجه خون شهدا است

ماموستا عبدالرحمن محمد شریفی گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی نتیجه خون شهدایی مانند باکری و سردار سلیمانی و سایر رزمندگان است.
کد خبر: ۴۱۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ - 12September 2020

 ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار جهانی نتیجه خون شهدا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، ماموستا عبدالرحمن محمد شریفی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه بوکان، امروز در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در جمع پایوران سپاه بوکان، با اشاره به اینکه در طول تاریخ همیشه زورگویان برای رسیدن به خواسته‌های خود اقدام به راه‌اندازی جنگ کرده‌اند، اظهار داشت: به طور کلی همه جنگ‌های طول تاریخ به دلیل زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی مستکبرین روی داده است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام برای مقابله با این زورگویی مسلمانان را به ایستادگی در برابر زورگویان دعوت می‌کند، افزود: طبق آیات و روایات اهل بیت (ع) باید با شجاعت و مقاومت حق را از ظالم ستاند و اجازه حق‌خوری به زورگویان را نداد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بوکان با اشاره به اینکه براساس همین آموزه‌های اسلامی، مردم ایران در برابرطاغوت به پا خواسته و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند، ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران به دلیل ایستادگی در برابر استکبار جهانی به نماد و سمبلی در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی دشمنان تبدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی نتیجه خون شهدا و رزمندگان است، تصریح کرد: ملت ایران برای این ایستادگی بهای سنگینی مانند خون شهدای بزرگواری همچون شهید باکری، سردار سلیمانی، شهید همت و امینی و سایر شهدا را تقدیم کرده‌اند.

ماموستا شرفی با اشاره به اینکه اوج ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان را امام حسین (ع) و یاران باوفایش در عاشورا رقم زدند، عنوان کرد: امام حسین (ع) با شهادتش به تمام آزادی‌خواهان جهان نشان داد که در برابر زور باید ایستاد و نباید اجازه داد که ظالمان به هر نحوی بر جامعه حکومت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها