مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده:

اهانت به پیامبر اسلام (ص) عمق کینه و دشمنی مخالفان اسلام را نشان می‌دهد

حجت‌الاسلام غلام حیدر جهانبان گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی عمق کینه و دشمنی مخالفان اسلام را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 12September 2020

اهانت به پیامبر اسلام(ص) عمق کینه و دشمنی مخالفان اسلام را نشان می‌دهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام غلام حیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده، امروز در مراسمی که به مناسبت مراسم عزای حسینی در دهه دوم محرم در حسنیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: هر مسلمان و انسان آزاده‌ای که در جهانی حتی اگر ذره‌ای عقیده به خداوند داشته باشند چنین توهین به پیامبر را محکوم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات اسلامی موجب خدشه دار شدن غیرت و تعصب دینی مسلمانان شده و قلب‌ها را به درد می‌آورد، افزود: مسلمانان جهان باید در برابر چنین اقداماتی متحد شده و به صورت یکپارچه صدای محکومیت چنین اقداماتی را فریاد بزنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با اشاره به اینکه انجام چنین اقدام قبیح و زشتی نابخشودنی است، ادامه داد: چنین اقداماتی که هر چند وقت یک بار به بهانه آزادی بیان به مقدسات ادیان الهی انجام می‌شود با هدف و برنامه‌ریزی خاصی انجام شده و نشان دهنده عمق کینه و دشمنی مخالفان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان هرگز چنین توهینی را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: استکبار جهانی که مدعی دموکراسی و آزادی بیان است در برخورد با ادیان مختلف دوگانه رفتار کرده و در برابر زیر سوال بردن هولوکاست و حرف زدن در این ارتباط به شدت برخورد کرده و هنگام توهین به مقدسات اسلامی نقاب مدافع آزادی بیان به چهره می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار