جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا از ۲۷ مهر تا دوم آبان

سردار شرفی با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۹۹ «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده است، گفت: به دلیل تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا، برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا از ۲۷ مهر تا دوم آبان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 13September 2020

شعار هفته ناجا؛ «با هم برای امنیت و سلامت»/ هفته ناجا از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی در تشریح جزئیات برنامه‌های هفته ناجا سال ۹۹ اظهار داشت: گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سال‌های گذشته در دهه دوم مهر آغاز می‌شود؛ این در حالی است که با عنایت به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا و وضعیت حوزه سلامت کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر تا دوم آبان مورد تأیید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری هفته ناجا در هفته اول ربیع‌الاول امکان اجرای برنامه‌های متنوعی فراهم است، ادامه داد: بنابراین با توجه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی برنامه‌ها بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

سردار شرفی تصریح کرد: سیاست اصلی بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها ازجمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرارگرفته و برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم‌ها و پخش رسانه‌ای در کلیه حوزه‌ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۱۳۹۹ با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده است، گفت: می‌بایست در اجرای کلیه برنامه‌ها مضمون و اهداف شعار تعیین شده مورد توجه همگان قرار گیرد.

سردار شرفی افزود: در گرامی‌داشت هفته ناجا سال ۱۳۹۹ بر اجرای برنامه‌های مطلوب و کیفی، نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تامین نظم، امنیت و سلامت، تجلیل و تقدیر از تلاش‌های کارکنان و خانواده محترم آنان، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی و... تاکید شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار