چهل‌سالگی سرو/

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سمنان

جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن کوثر استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش های دفاع مقدس در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که با حضور «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  و به  صورت  ویدئوکنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت بی‌نظیر است که می‌تواند بسیاری از کار‌های ماندگار در آن دوران طلایی را برای عموم مردم به خصوص جوانان بازخوانی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان ضمن اینکه ستاد چهلمین سالگرد در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده افزود: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به یک هفته نبوده  و به مدت ۴۳ هفته در استان برگزار خواهد شد و این برنامه‌ها در 11 کارگروه در حوزه های مختلف شکل گرفته، که این بزرگداشت از سوم خرداد آغاز و تا پایان سال جاری در استان و شهرستان ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از برنامه‌های شاخص روز 31 شهریور امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دیدار جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری است که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سلامی در خصوص دیگر برنامه‌های شاخص استان گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس با نام «اقتدار 40» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در قالب 23 غرفه با حضور سازمان‌ها و ادارات و نیروهای مسلح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نمایشگاه  تجهیزات نظامی، توپ، تانک و سلاح در فضای باز مجموعه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی متذکر شد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس تجلیل می‌شوند که سهم استان سمنان 30 هزار رزمنده است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و‌... در همایش تجلیل ‌از 30 هزار رزمنده استان با تقسیم بندی‌های انجام شده در هر بخش مشارکت و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار