چهل‌سالگی سرو/

برگزاری جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل در محل سالن شهید مهدی باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ - 13September 2020

برگزاری جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردبیل به ریاست فرماندار اردبیل در محل سالن شهید مهدی باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا با ابزارهای هنری و دیداری و شنیداری تأکید کرد.

واحد افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 250 عنوان برنامه پیش‌بینی شده که مهمترین آنها، اجرای طرح معینه، تجلیل از 14 هزار و 600 پیشکسوت دفاع مقدس و افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

واحد در خصوص تجلیل 14 هزار و 600 نفری پیشکسوتان دفاع مقدس ابراز داشت: صبح روز دوشنبه 31 شهریور در سراسر استان اردبیل همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی و به صورت برنامه متمرکز در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار خواهد شد که در این کار بزرگ و بی‌نظیر، همکاری تمامی ادارات و نهادها لازم و ضروری است.

در ادامه جلسه، سرهنگ پاسدار«حسن دهقان» فرمانده سپاه ناحیه اردبیل به بیان برنامه‌های فرهنگی و هنری سپاه اردبیل در هفته دفاع مقدس پرداخت.

در پایان جلسه «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل طی سخنانی کوتاه، به بیان لزوم تکریم خانواده های شهدا و قدر‌شناسی از آنان پرداخت و گفت: آرامش کنونی و عزت و اقتدار کشور عزیزمان را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار