چهل‌سالگی سرو/

جبهه‌ها تجلی حضور دسته‌گل‌های دریادل+ تصویر

جبهه‌ها سراسر تجلی حضور دسته‌گل‌های دریادلی بود که همانند سرو، ایستادند؛ همان مردان خدایی که به همه زیبایی‌های دنیا پشت پا زدند و آسمانی شدند.
کد خبر: ۴۱۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ - 20September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دل‌های انسان‌ها را عکس‌هایی آرام می‌کنند که در آن آسمان، گل، درخت، دریا و زیبایی‌هایی این‌چنینی دیده می‌شوند؛ شاید برای همین است که دل‌های جاماندگان قافله شهادت را هم، عکس‌های جبهه و جنگ آرام می‌کند؛ عکس‌هایی که اگرچه ما در آن، در ظاهر مردانی با لباس خاکی می‌بینیم؛ اما به قول همان شعر معروف «یاد امام و شهدا...»، هزارتا کهکشون، سرتاسر هفت آسمون، مونده به زیر پرشون...؛ عکس‌هایی که دقیقاً در آن، آسمان، گل، درخت، دریا دیده می‌شوند؛ اما کمی متفاومت‌تر؛ آری! جبهه‌ها سراسر تجلی حضور دسته‌گل‌های دریادلی بود که همانند درخت، ایستادند؛ همان مردان خدایی که به همه زیبایی‌های دنیا پشت پا زدند و آسمانی شدند.

تصویر زیر مربوط است به حضور سرزده شهید «محمدابراهیم همت» فرمانده شجاع لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص)، در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۱۳۶۲، در چادر رزمندگان لشکر و به جان شنیدن مطالب و نظرات آن‌ها، آن‌هم با سیمای روحانی و کلام معنوی خود که با تأثیر دلنشینی عجین شده است.

تصویر

نفرات حلقه وسط از سمت راست: شهید «رضا شیرازی» مسئول واحد ضد زره لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) - شهید «محمدابراهیم همت» فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) - شهید «حسن حسنی» مسئول تبلغات تیپ ذوالفقار - «سیدجواد هاشمی فشارکی» جانشین واحد زرهی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص).

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار