امام جمعه مراغه؛

اتحاد مسلمانان، ریشه سرطانی همچون اسرائیل را قطع می‌کند

حجت‌الاسلام «پورمحمدی» گفت: اتحاد و انسجام بین مسلمانان ریشه سرطانی همچون اسرائیل را قطع می‌کند اما در این میان سران برخی از کشورهای عربی با پشت کردن به آرمان های اسلام و فلسطین همچنان به خیانت خود ادامه می دهند.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 13September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی»، امام جمعه مراغه در تجمع محکومیت اقدام موهن اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) در مراغه اظهار داشت: اتحاد و انسجام بین مسلمانان ریشه سرطانی همچون اسرائیل را قطع می‌کند اما در این میان سران برخی از کشورهای عربی با پشت کردن به آرمان های اسلام و فلسطین همچنان به خیانت خود ادامه می دهند.

وی گفت: پست صحنه بسیاری از این اتفاقات عربستان است و اگر امروز نامسلمانی جرات می‌کند که به ساحت مقدس پیامبر(ص) اهانت کند نتیجه ارتباطات مقام های برخی کشورهای عربی از جمله عربستان با اسراییل است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی افزود: مسلمانان باید خودکفا باشند و سعی کنند روی پای خود در مقابل دشمنان ایستادگی کنند اما متاسفانه شاهد وابستگی بسیاری از کشورهای اسلامی هستیم.

پورمحمدی تاکید کرد: اگر اتحاد و همدلی در بین مسلمانان وجود داشت جمعیت مسلمانان جهان چندین برابر این تعداد بود.

امام جمعه مراغه در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی تنها کشور اسلامی مستقل است که با رهبری امام خامنه‌ای عزیز در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان خاطرنشان ساخت: باید اتحاد داخلی ایران اسلامی را حفظ کنیم و اختلافات سیاسی جزیی را بزرگ نکرده و بهانه به دست دشمنان ندهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها