چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر

سرهنگ غریبی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس این نمایشگاه با مشارکت سازمان‌ها، اداره‌ها و نهاد‌ها برپا خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ - 13September 2020

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگی ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس استان‌بوشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هر چقدر از جهاد ایثارگران بگوییم کم است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه شهدا تمام و کمال همچون در پارسایی در کلام و روایات صاحبان عرفان روایت شده است، گفت: هرگز ما نمی توانیم حق پدران و مادران شهدا را اداء کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه رزمندگان بوشهری در سه حوزه زمنی ، هوایی و دریایی در دفاع مقدس حضوری فعال داشته اند خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از استان های پر افتخار کشور در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

غریبی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر خبر داد و افزود:  همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با مشارکت سازمان‌ها، اداره‌ها و نهاد‌ها در هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد که زوایای مختلفی از جنگ، دفاع مقدس و نحوه خدمت‌رسانی را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین «سید حسین ناظر» مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین در این جلسه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان تاریخچه صداو سیما و برنامه های دوران دفاع مقدس در تلوزیون در بوشهر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چندین هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان بوشهر تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها