توهمات رژیم‌های عربی درباره سازش با سرنگونی آنها از بین خواهد رفت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت‌های عربی توهمات رژیم‌هایشان درباره سازش را با سرنگونی این رژیم‌ها از بین خواهند برد.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 13September 2020

توهمات رژیم‌های عربی درباره سازش با سرنگونی آنها از بین خواهد رفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که سازش با رژیم صهیونیستی چراغ سبز به تجاوزات اسرائیل علیه فلسطین و لبنان است.

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با تمجید صدور بیانیه‌های متعدد از داخل کشور بحرین در مخالفت با سازش رژیم حاکم بر کشورشان با صهیونیست‌ها گفت مردم بحرین علیرغم سیاست خفقان و سرکوبگری حکومتشان با صدق نیت و اخلاص وفاداری خود به فلسطین را ابراز داشتند.

الحساینه گفت: «توافق عادی سازی در راستای طرح مخربی است که کاخ سفید در سر دارد و چراغ سبز را به تجاوزات نشان می‌دهد».

این مسئول جهاد اسلامی فلسطین گفت: «توافقنامه‌های سازش، رژیم اشغالگر را برای تجاوز به کرانه باختری ، نوار غزه و لبنان ترغیب می‌کند».

وی خطاب به رژیم‌های عربی هم گفت: تاریخ و ملت‌هایتان شما را سرنگون خواهند کرد و توهمات شما پس از اصلاح این مسیر اشتباه از بین خواهد رفت».

رژیم صهیونیستی و امارات پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک، رسماً از عادی‌سازی روابط میان خود خبر دادند. روز جمعه بحرین هم از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد.

گروه‌های فلسطینی عادی‌سازی روابط را محکوم کرده و آن را خیانت به آرمان فلسطین برشمرده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها