چهل‌سالگی سرو/ سرپرست معاونت سیاسی استاندار کردستان:

نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کردستان خواستار توجه به امر نوآوری و خلاقیت در راستای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «محمدابراهیم زارعی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کردستان امروز در جلسه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ضمن تأکید بر اینکه ما باید به بهترین شیوه بخشی از رشادت‌های ایام دفاع مقدس را به نسل جوان امروز انتقال دهیم، افزود: استفاده از روش‌ها و شیوه‌های نوین و همچنین بهره‌برداری از زبان هنر در راستای انتقال این مفاهیم یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه باید از اجرا و برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای به شدت پرهیز شود، گفت: استفاده از زبان هنر و توجه به مسئله خلاقیت در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان به شمار می‌رود و از این روی پیش بینی می‌شود که همه ادارات و سازمان‌های دولتی ضمن توجه به این مهم اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دارند.

وی با بیان اینکه تولید و پخش یک فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای می‌تواند تاثیر بسیار بالایی در راستای انتقال یک مفهوم داشته باشد، افزود: به عنوان نمونه هفته گذشته در جلسه ستاد مواد مخدر استان کردستان یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای تولیدی حوزه هنری در حوزه مواد مخدر پخش شد که این اثر بسیار تاثیرگذار بود و همه حاضران را به تحسین واداشت.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه امروز توجه به کمیت در برنامه‌ها و تعداد آنها افزایش پیدا کرده است، بیان داشت: ما به جای توجه به کمیت، باید کیفیت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را افزایش دهیم و به همین دلیل بهره‌مندی از حضور و نقش خود مردم در این راستا بسیار لازم و ضروری است.

زارعی بر همکاری و مشارکت فعال همه ادارات و سازمان‌های دولتی در راستای برگزاری برنامه‌ها به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی نیز با هدف جلب مشارکت و همراهی خود مردم نیز یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

در جریان برگزاری این نشست هر کدام از نمایندگان ادارات و سازمان‌های دولتی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

همچنین از طریق ویدیو کنفرانس همه فرمانداران شهرستان‌های استان کردستان نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان خود را در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار