دبیر مجمع عالی بسیج استان کردستان:

رصد و احصای آسیب‌ها و چالش‌ها مهم‌ترین فلسفه‌ مجمع بسیج است

دبیر مجمع عالی بسیج کردستان گفت: رصد و احصای آسیب‌ها و چالش‌ها، اولویت‌بندی چالش و ارائه راهکارهای تخصص مهم‌ترین فلسفه‌ مجمع بسیج است.
کد خبر: ۴۱۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 14September 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «خسرو مسعودی» دبیر مجمع عالی بسیج کردستان در مجمع عالی بسیج استان که امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در این نشست حضور دارند مجموعه صاحب‌نظران، اندیشه‌ورزان و متخصصان بسیجیان استان هستند که برای تحقق سیاست‌های رهبری به ویژه گام دوم انقلاب و کمک به دولت در راستای تدابیر رهبری حرکت می‌کنند.

دبیر مجمع عالی بسیج استان کردستان عنوان کرد: مجمع عالی بسیج استان یک هیئت رئیسه و 7 کارگروه در استان و 10 هیئت رئیسه و 70 کارگروه در سطح شهرستان‌ها دارد.

وی به رسالت این مجمع گریزی زد و گفت: رصد و احصای آسیب‌ها و چالش‌ها، اولویت‌بندی چالش و ارائه راهکارهای تخصص مهم‌ترین فلسفه‌ این مجمع است.

به گفته دبیر مجمع بسیج استان کردستان، این مجمع هر ماه و یا هر 45 روز یک بار جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و موضوعات را پیگیری می‌کنند.

این مسئول رصد و احصای مسائل اساسی و اولویت‌دار استان، استخراج راه‌حل‌ها برای حل مسائل و مشکلات و کمک به رفع مشکلات، گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات رهبری و مردم را از دیگر کارکردهای مجمع عالی بسیج استان ذکر کرد.

به گفته مسعودی، شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی صاحب نظران و نخبگان بسیجی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام، کادرسازی نیروهای تراز انقلاب، تربیت جوانان انقلابی پای کار، اشراف بر وضعیت استان، افزایش امیدواری و رضایتمندی نسبت به نظام و تقویت همدلی مردم و نخبگان در استان از پیامدهای مجمع بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه اجتهادی حضرت امام، فرمایشات و سیاست‌های ابلاغی رهبری، عمل بر مبنای قانون و نقشه راه اعتلای بسیج و حاکمیت فرهنگ بسیجی و تفکر انقلابی از دیگر اهداف مجمع بسیج است.

دبیر مجمع عالی بسیج استان کردستان متذکر شد: با عنایت براینکه دوره دو ساله رئیس و هیئت رئیسه به پایان رسیده است در این نشست با رای اعضا هئیت رئیسه جدید برای دو سال آینده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها