چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی:

سخنان رهبر انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس مبنای حرکت جهادی آنها خواهد بود

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده با اشاره به ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس در اولین روز از هفته دفاع مقدس، گفت: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا باید همچون پرچم در فکر، ذهن و دل پیشکسوتان برافراشته شود و مبنای حرکت و جهاد آنها در تداوم دفاع مقدس در بستر زمان باشد.
کد خبر: ۴۱۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای راهبردی و کمیته پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با هدف هماهنگی مراسم نکوداشت پشکسوتان دفاع مقدس به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان و با حضور سایر اعضا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: ارتباط تصویری فرمانده معظم کل قوا با پیشکسوتان دفاع مقدس در 30 استان کشور محقق شده و در 31 شهریور، اولین روز از هفته دفاع مقدس هزاران پیشکسوت عرصه‌های عزت و شرف فرمایشات رهبر معظم انقلاب را استماع خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه در این فراز تاریخی به نگاه روزآمد ولایت، مبانی و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با پیشکسوتان دفاع مقدس بیان می‌فرمایند چراغ راهی برای پیشکسوتان و امت همیشه در صحنه ایران اسلامی در تداوم حرکت رو به جلو انقلاب خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا باید همچون پرچم در فکر، ذهن و دل ما برافراشته شود و مبنای حرکت و جهاد پیشکسوتان دفاع مقدس در تداوم دفاع مقدس در بستر زمان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی شده در طول هفته دفاع مقدس در یک هزار برنامه از 100 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در سطح استان تجلیل شود.  

وی در ادامه به ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ارتباط تصویری فرمانده معظم کل قوا با اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، از ساعت 8 صبح روز 31 شهریور با اجرای برنامه‌های استانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز و در ادامه این مراسم شرکت‌کنندگان به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فرا خواهند داد. بعد از پایان ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان افتتاح خواهد شد.

یوسفعلی‌زاده در پایان با بیان اینکه در ویژه برنامه ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب از تعدادی پیشکسوتان دفاع مقدس استان به عنوان پیشکسوتان منتخب تقدیر خواهد شد، گفت: مراسم تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی به صورت یگان محور در چهار شب از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. در طول هفته دفاع مقدس و در مدت برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس طی مراسمی که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود از جمعی دیگری از پیشکسوتان تجلیل خواهد شد.

معرفی نماینده به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت هماهنگی در راستای برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان در نمایشگاه بین‌المللی، سازماندهی 500 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس توسط هر یک از یگان‌های نیروهای مسلح، جهادکشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت شرکت در برنامه نکوداشت حرم رضوی، دعوت از 200 پیشکسوت دفاع مقدس از هر یک از یگان‌های نیروهای مسلح، جهادکشاورزی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در ویژه برنامه نمایشگاه بین‌المللی مشهد از مصوبات این نشست بود.

در ابتدای این نشست اعضا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری مراسم نکوداشت در حرم رضوی و نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار